FLORIANY 2018

Drukuj

Ogólnopolski Konkurs na Najlepsze Inicjatywy dla Społeczności Lokalnych z udziałem OSP i Samorządów

objęty Patronatem Honorowym Marszałków Województw

Zapraszamy do udziału w II Edycji Ogólnopolskiego Konkursu na Najlepsze Inicjatywy dla Społeczności Lokalnych z udziałem OSP i Samorządów – FLORIANY.

FLORIANY to Ogólnopolski Konkurs zorganizowany przez Związek Ochotniczych Straży Pożarnych RP oraz redakcję miesięcznika "Strażak". Skierowany jest do strażaków ochotników i lokalnych społeczności z Samorządem na czele. Ma dwa podstawowe cele: promowanie i nagradzanie najlepszych inicjatyw społecznych, których efekty wpłynęły na poprawę bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców, a także rozwój i integrację środowisk wokół wspólnych inicjatyw.

Zapraszamy do udziału najbardziej aktywne społecznie OSP, samorządy, organizacje pozarządowe i lokalnych pracodawców.

Podczas Konkursu nagradzane są projekty w dwóch grupach – realizowane przez Ochotnicze Straże Pożarne samodzielnie oraz wspólnie z partnerami (samorządami, organizacjami pozarządowymi, lokalnymi instytucjami, pracodawcami oraz innymi podmiotami).

Zgłoszenia można nadsyłać do 28 lutego 2018 roku w kategoriach:

 Spośród nadesłanych inicjatyw Kapituła Konkursu wskaże nominowanych do nagrody FLORIANA, a podczas Gali wręczenia statuetek ogłosi zwycięzców.

Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest wypełnienie przez Ochotniczą Straż Pożarną lub zespół projektowy formularza zgłoszeniowego i opisu zrealizowanego projektu zgodnie z regulaminem zamieszczonym na stronie www.floriany.pl. Kolejnym krokiem jest przesłanie dokumentacji konkursowej w terminie do końca lutego 2018 r. na adres: Miesięcznik "Strażak", ul. Oboźna 1, 00-340 Warszawa z dopiskiem: "FLORIANY".

Wszelkie szczegóły, bieżące informacje, regulamin konkursu oraz formularze zgłoszeniowe do pobrania znajdują się na stronie www.floriany.pl w zakładce KONKURS.